Weight loss and diet guide
Dutch :


GI van de Index van Glycemic Nieuws

De glycemic index is een manier om verschillende types van koolhydraat volgens hun effect op de niveaus van de bloedsuiker te rangschikken. Het Nieuws van de Index van Glycemic is zeer populair met mensen die gewicht willen verliezen.

Post Commentaar

2012-02-01 Langzaam - kooktoestelrecept: het ontbijt past voor de Nationale Maand van het Havermeel en verder

De haver van het Iers of pinhead, het tin - ingepakte gastronomische winkelfavoriet, resultaat wanneer de harde havergrutten door staalbladen worden gehakt, dus ook gekend als staal - snijdt haver. De grutten en het staal van de haver - de gesneden haver, de minste verwerkte vormen, is ook lager op de glycemic index, die meet hoe diverse koolhydraten bloedsuiker of glucose beïnvloeden. Het lagere glycemic voedsel splitst langzaam, geleidelijk aan het ingaan van de bloedstroom zonder op bloedsuiker aan aar te veroorzaken.

www.nj.com

De nationale Maand van het Havermeel komt aan het sluiten, maar theres nog tijd om de gezondheid te overdenken - bevorderend voordelen van de vele vormen van haver. Van staal - dat aan snelkokentypes wordt gesneden, is de haver een significante bron van bèta - glucan de vezel, heeft de typestudies aan beduidend lagere cholesterol wanneer regelmatig gegeten getoond. Zijn een gemakkelijker om uw haver deze dagen te eten. Hoe over een kop van
Post Commentaar

2012-01-31 Het eten van wit graan vermindert risico van diabetes, zegt de ambtenaar van de Landbouw Zon. Ster

Salomes zei het witte graan ook gekend is om een lage Index Glycemic (GI) te hebben, wat dat koolhydratenanalyse langzamer betekent, waarbij geleidelijk aan glucose wordt vrijgegeven van de bloedsomloop.

www.sunstar.com.ph

Een MINISTERIE bovengenoemde de ambtenaar van van de Landbouw (DA) het eten van gekookte witte graangrutten is unidirectioneel om het risico van diabetes te vermijden. DA de Regionale coördinator Felizardo Salomes van het Graan wit graan, wanneer verwerkt in grutten zei, kan zijn goed nietje geschikt voor diabeticus aangezien het heeft hoog amylose inhoud dat maakt het hard om te gelatineren en verteren.
Post Commentaar

2012-01-30 Het lage GI dieet draagt fruit in klaslokaal

Amir werd gediagnostiseerd met insulineweerstand - die begrijpen van energieproductieglucose in het lichaam vermindert - en werd gezet op een laag GI (glycemic index) dieet. GI is een maatregel van het effect van suikers en zetmeel op de niveaus van de bloedglucose. Hij heeft nu lage GI/hoog een koolhydraatontbijt, etend of wholegrain graangewassen, multigrain broden, natuurlijke muesli, gebakken bonen, stroopte eieren, fruit en vlakte of dieetyoghurt.

Alan Barclay, de belangrijkste wetenschappelijke ambtenaar bij de Stichting van de Index Glycemic, een vennootschap tussen de Universiteit van Sydney en de JeugdStichting van het Onderzoek van de Diabetes, zeiden de ouders die de schoolprestaties van hun kinderen willen verbeteren hen een ontbijt met ongeveer 35 tot 40 gram van koolhydraat met lage GI zouden moeten geven.

www.smh.com.au

Post Commentaar

2012-01-27 Gematigde opname van druivenverbinding met het saldo van de bloedsuiker

Wanneer het over de voordelen van de bloedsuiker komt, zijn de druiven niet ver - gehaald. Dit is wegens zijn lage glycemic index, die zich tussen 43-53 uitstrekt. De recente studies hebben aangetoond dat de lage GI waarde van druiven ook een goede indicator van zijn voordelen van de bloedsuiker is. De gematigde opname van druiven is nu verbonden met het betere evenwicht van de bloedsuiker, betere insulineregelgeving, en verhoogde insulinegevoeligheid.

www.vanguardngr.com

Post Commentaar

2012-01-26 De Therapeutiek van Boston kondigt de Klinische Resultaten van de Veiligheid van de Studie met SUGARDOWN (r) bij Universiteit van Sydney - MarketWatch aan

SUGiRS werd gevestigd in 1995 door Dr. Jennie Brand - Molenaar om een betrouwbaar commercieel GI het testen laboratorium voor de lokale en internationale voedselindustrie te verstrekken. Het voedsel wordt getest in gezonde vrijwilligers volgens gestandaardiseerde methodes die met laboratoria rond de wereld voor Insuline, verzadiging zijn bevestigd, honger en andere parameters dat gelijktijdig moet worden beoordeeld. Dr. Brand - de Molenaar is Professor van Menselijke Voeding bij de Universiteit van Sydney en hoogste gezag in koolhydraten en de glycemic index, en hun rol in volksgezondheid. Haar onderzoekbelangen concentreren zich op alle aspecten van koolhydraten met inbegrip van diabetes, insulineweerstand, lactoseonverdraagzaamheid en zuigelingsvoeding. Haar boek over het lage dieet van de Index Glycemic, de Nieuwe Revolutie van de Glucose, is een internationale best-seller. Zij heeft 16 boeken en 220 dagboekartikelen gepubliceerd.

www.marketwatch.com

Post Commentaar

2012-01-22 Cheryl Forberg, RD: Ontbijt: De beste Manier om de Dag te beginnen

Dit hulpmiddel gebruikt de glycemic index en neemt de hoeveelheid in overweging beschikbare koolhydraten. De beschikbare koolhydraten zijn die die energie, d.w.z. zetmeel en suiker, maar niet vezel verstrekken. De glycemic lading meet het effect van de glycemic index van een voedseltijden zijn beschikbare koolhydraatinhoud in gram in het standaard dienen. Meer informatie over deze hulpmiddelen kan worden gevonden bij

Vertelt u hoe snel een koolhydraat glucose wordt. Deze waarde vertelt niet u, echter, hoeveel van dat koolhydraat in het dienen van een bepaald voedsel is. De glycemic index is bestudeerd om te zien of kan het helpen bloedsuiker voor mensen met diabetes controleren. Hoewel vele producten zijn begonnen hun GI op voedseletiketten te werven, is er één of andere controverse over hoe deze waarden worden gemeten en geïnterpreteerdw.

www.huffingtonpost.com

Ongeacht het verhogen van geestelijke en fysieke prestaties, kan een ontbijt van kampioenen u helpen om optimale gewicht en energieniveaus te bereiken en te handhaven. Voorts wat u uw mond aanbrengt (of donand nr 39;t) in de ochtend kan ook van uw toekomstige gezondheid indicatief zijn. - Ontbijt: de beste manier om dag het gezonde leven te beginnen
Post Commentaar

2012-01-19 Het lage GI Dieet vermindert het Risico MedIndia van Kanker

Na het overzicht van 10 studies, vond men dat de meest verenigbare dieetfactor in ontwikkeling van kankertumors de glycemic index was. Het eten van een hoog GI (glycemic index) dieet voor 5 jaar of meer kan het risico van borstkanker met 8 PCT verhogen. vergeleken met een laag GI dieet.

www.medindia.net

Een Australische deskundige beweert dat het eten van een laag GI dieet uw risico van tumors kan verminderen - GI van Kanker het lage de index hoge GI van de dieettumor glycemic van de borstkanker van insulineniveaus van kankercellen nieuws van het de gezondheidsnieuws dagelijkse voor het van het pharmanieuws van het dag tandnieuws medische de doorbraken dagelijkse nieuws
Post Commentaar

2012-01-18 Het lage GI Dieet mag het Risico van Kanker van de Borst verminderen, Deskundigen eisen

Volgens nieuw wetenschappelijk onderzoek, dat kon een laag glycemic index (GI) eet dieet de risico's van borstkanker drastisch verminderen. De onderzoekers van de Universiteit van Sydney herzagen 10 verschillende st.

Volgens nieuw wetenschappelijk onderzoek, dat kon een laag glycemic index (GI) eet dieet de risico's van borstkanker drastisch verminderen.

De glycaemic index (GI) is een classificatie die toont hoe een voedsel dat koolhydraten bevat niveau beïnvloedt snel uw van de bloedsuiker (glucose) wanneer dat voedsel op zijn wordt gegeten.

www.huffingtonpost.co.uk

Volgens nieuw wetenschappelijk onderzoek, dat kon een laag glycemic index (GI) eet dieet de risico's van borstkanker drastisch verminderen. De onderzoekers van de Universiteit van Sydney herzagen 10 verschillende studies over de invloed een hoog GI dieet op de ontwikkeling van kankertumors heeft en ontdekte dat het eten van hoog GI voedsel vijf jaar het risico van borstkanker met 8 PCT verhoogt.
Post Commentaar

2012-01-17 Het lage GI dieet kan kankerrisico verminderen aankondigt Zon

Professor Jennie Brand - de Molenaar, van de Universiteit van Sydney, zegt een overzicht van 10 studies het eten van een hoog GI (glycemic index) dieet vijf jaar toont of meer het risico van borstkanker met acht percenten kunnen verhogen die met een laag GI dieet worden vergeleken.

Het overzicht vond de meest verenigbare dieetfactor de glycemic index was, zei de professor.

www.heraldsun.com.au

KANKER bloeit op glucose, zodat kan het eten van een „lage GI“ dieet uw risico van tumors verminderen, zegt een Australische onderzoeker. - Eet de gemiddelde Australische borst van de glucosekanker van de dieetinsuline hoge
Post Commentaar